စီးေလဦးဟဲ့ ၁၀၅

စီးေလဦးဟဲ့ 854 ေရးျပီးေတာ့မွ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္က အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခု ျပန္ျပီးသတိရမိတယ္။ ေနာက္ထပ္ ကားျပႆနာေလးတစ္ခုေပါ့ေလ။ ဒီတခါက ရန္ကုန္ေရႊျမိဳ႕ေတာ္ၾကီးက အျဖစ္အပ်က္ေလးက အေတြ႕အၾကံဳေလးေပါ့ေလ။

သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕အိမ္မွာ က်ေနာ္တို႔အဖြဲ႕ စုျပီးတခုခုလုပ္ဖို႔ခ်ိန္းထားၾကပါတယ္။ (ဘာအတြက္စုတာလဲ ဆိုတာကေတာ့ မေျပာေတာ့ပါဘူး။ ေသခ်ာတာက စုျပီဆိုကတည္းက မဟုတ္တာတခုခုပဲေလ။ ထားပါေတာ့။) ေက်ာက္ေျမာင္းက ျမိဳ႕သစ္ (၃)လမ္းက ေမာင္မိုးအိမ္ မွာေပါ့။

အဲဒီေန႔က ေမာင္မိုးကသင္တန္း ရွိလို႔ ၂း၀၀ မွခ်ိန္းထားၾကတာေလ။ သူ႔သင္တန္းက လမ္း(၃၀)မွာ။ က်ေနာ္လည္းမနက္ပိုင္း အလုပ္ကိစၥနဲ႔ မဂိုလမ္းသြားစရာရွိလို႔ သူနဲ႔ ဆူးေလမွာေတြ႕ျပီးမွ ေက်ာက္ေျမာင္းကသူ႔အိမ္ကို အတူတူသြားဖို႔ စီစဥ္လိုက္တာေပါ့။ ၁၂ နာရီေလာက္ကတည္းက လက္စျပတ္သြားတဲ့အလုပ္ကိစၥေၾကာင့္ (၁)နာရီမွဆင္းမယ့္သူ႔သင္တန္း နဲ႔ဆိုေတာ္ေတာ္ေစာေနတာနဲ႔ပဲ အသိတစ္ေယာက္ဆိုင္မွာ ထိုင္ေလပန္းေနရင္းနဲ႔ေစာင့္ေနလိုက္တယ္ေလ။

(၁)နာရီထိုးလို႔ေမာင္မိုးနဲ႔ေတြ႕ျပီး ဗိုက္ဆာဆာနဲ႔ ခ်စ္တီးထမင္း ၀င္ဆြဲလိုက္ေသးတယ္။ ခ်စ္တီးဆိုင္ကစားျပီး အထြက္ စိမ္းကာစမီးပြင့္မွာ ထြက္ဖို႔လုပ္ေနတဲ့ ဒရိုင္ဘာနဲ႔ ရသေလာက္တင္ခ်င္ေသးတဲ့ စပယ္ယာနဲ႔ ၁၀၅ ကားတစ္စီး။ ထမင္းစားခ်ိန္ဆိုေတာ့ ေနာက္ကားကမေသခ်ာ။ ကားကလည္းမထြက္ေသးတာေၾကာင့္ ႏွစ္ေယာက္သား အေျပးအလႊား ဖမ္းတြယ္လိုက္ၾကပါေလေရာလား။ က်ေနာ္က ၁၀၅ ဒိုင္နာကားရဲ႕ ဘယ္ဘက္ေထာင့္သံတိုင္၊ ေမာင္မိုးက ညာဘက္ေထာင့္ သံတိုင္ကိုကိုင္လို႔ တြယ္စီးျပီးပါသြားေလရဲ႕ေလ။ က်ေနာ္က အရပ္မလြတ္လို႔ တြယ္စီးတာအက်င့္ပါေနတဲ့အျပင္၊ ေမာင္မိုးနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔ ေပါင္းျပီး လိုင္းကားေထာင္ဖူးခဲ့တာဆိုေတာ့ တြယ္စီးတဲ့ေနရာမွာေတာ့ ပယ္ယာတစ္ေယာက္နဲ႔ ထပ္တူထပ္မွ်နီးပါး ကြ်မ္းက်င္ေနျပီေလ။

က်ေနာ္တို႔တက္တက္ခ်င္း စပယ္ယာ ျမင္လိုက္တာက ေနာက္ကားသံုးစီးေက်ာ္က လွည့္ကင္းကား။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီလွည့္ကင္းကားကလည္း ကားဖမ္းတဲ့လွည့္ကင္း မဟုတ္ဘူးဗ် လူကူးမ်ဥ္းက်ားကမကူးတဲ့သူေတြကို လိုက္ဖမ္းတဲ့ လွည့္ကင္း။ သူတို႔က လူေတြပဲလိုက္ေခ်ာင္းေနတာ။ က်ေနာ္တို႔ကားကို သတိေတာင္မထားမိဘူးထင္ပါတယ္။ ဒါကိုစပယ္ယာက အင္တာကြန္းကေန ဒရိုင္ဘာကိုသတိေပးလိုက္တာက…
“ေမာင္းဆရာ၊ ေမာင္းေမာင္း ေနာက္မွာ ၾကြက္ေတြပါတယ္” ဆိုပဲ။ (ၾကြက္ = ယာဥ္ထိန္းရဲ)
ဟုတ္္ေတာ့လည္းဟုတ္ပါတယ္။ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းမွ ျမန္မာေငြ ၁၀၀ က်ပ္ပဲရမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ဖ်က္လိုက္တဲ့ “မီးပြင့္တြင္အတက္အဆင္းမလုပ္ရ” စည္းကမ္းေၾကာင့္ ေဆာင္ရမယ့္ ဒဏ္ေငြက ၁၅၀၀၀ အထက္ နဲ႔ အခ်ိန္တစ္ မနက္ေလ။ လိုင္းကားသမားခ်င္းဆိုေတာ့ သေဘာေပါက္ေနတယ္ေလ။

ဆူးေလအ၀ိုင္းကို ပတ္ေနပါျပီ။ အ၀ိုင္းပတ္ျပီးလို႔ မဟာဗႏၶဳလလမ္းေပၚျပန္အတက္ အေကြ႕မွာ ဒရိုင္ဘာရဲ႕ေလာေနတဲ့စိတ္၊ ရေသးသေရြ႕ မလဲပဲထားထားတဲ့ စံခ်ိန္မမီေတာ့တဲ့ ေရွ႕ဘီး “ေလး”၊ အေတာ္ေလးၾကပ္ေနတဲ့ ကားထဲက ခရီးသည္ေတြက ၀ိတ္၊ အားလံုးရဲ႕ဟန္ခ်က္ညီတဲ့ ကံတရားပါ ပါမလားပဲ။ အရွိန္မေလွ်ာ့ပဲေကြ႕လုိက္လို႔ ေစာင္းသြားတဲ့ကားရဲ႕ စတီယာရင္ကို ျပန္မဆြဲႏိုင္ေတာ့တဲ့ ဒရိုင္ဘာကလက္ေလွ်ာ့လိုက္ရျပီေလ။ ကားက ညာဘက္ကိုပိုပိုေကြ႕သြားျပီး ဘယ္ဘက္ျခမ္း(က်ေနာ္တြယ္ထားတဲ့ သံတိုင္ဘက္ျခမ္း)ကို တုန္းလုန္းၾကီးလဲပါေလေရာ။ အစအဆံုးျမင္ေနရတဲ့ က်ေနာ္ကေတာ့ “ဟဟ၊ ကားကေစာင္းေနျပီ၊ ေစာင္းေနျပီ” လို႔ေတာင္ေအာ္မိေသး။

တအိအိနဲ႔ေစာင္းလာျပီး တုန္းလုန္းလဲလာေနတဲ့ ကားကို ေသခ်ာကိုင္ထားရင္းက လက္မလႊတ္လို႔ရတဲ့အေနအထားေရာက္ေတာ့ လက္လႊတ္လိုက္ပါတယ္။ ဘယ္သူေတြ၊ ဘာေတြ၊ ဘယ္လိုျဖစ္ေနတယ္ေတာ့ က်ေနာ္မသိ။ အသက္နဲ႔ရင္ဆိုင္ေနရတဲ့အခ်ိန္ကိုး။ ကားကိုလႊတ္လိုက္ေတာ့ အီနားရွားရဲ႕ေစလႊတ္ရာ ကားလမ္းေၾကာင္းတေလွ်ာက္ လြင့္စင္ထြက္အသြား ေျခေထာက္ကေတာ့ မီသေလာက္လိုက္ေျပးေပးရွာပါတယ္။ ေျခလွမ္းၾကဲၾကီး ၃ ၄ လွမ္းလွမ္းအျပီးမွာ ဆက္မလိုက္ႏိုင္ေတာ့ပဲ ၀မ္းလ်ားေမွာက္ကေလးလဲ က်သြားပါေတာ့တယ္။ ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမေရွ႕ျဖစ္လို႔ ညက္ေညာေနတဲ့ ႏိုင္လြန္ကတၱရာလမ္းကို ေက်းဇူးတင္ရမွာပဲ။ တေတာင္ဆစ္နဲ႔ ဒူးေခါင္းက နဲနဲေလးပြန္းသြားတယ္ ဆိုရံုေလးေပါ့။ ရင္ထဲမွာေတာ့ တဒုန္းဒုန္း တဒိုင္းဒိုင္းနဲ႔ ေပါ့။

အမွန္အတိုင္းပဲ ၀န္ခံပါရေစ။ လဲက်ရာကျပန္အထ ပထမဆံုးရွာတာက ခင္ပါတယ္ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေမာင္မိုး မဟုတ္ဘူးဗ်။ ခါးၾကားက ပိုက္ဆံအိတ္နဲ႔ ဖုန္း။ စစ္ေဆးျပီးလို႔ရွိျပီဆိုမွ ေမာင္မိုးကိုလွည့္ၾကည့္ေတာ့ ကားေဘးမွာအေခြလိုက္ကေလး။ က်ေနာ္က က်ေနာ္တြယ္ထားတဲ့ ဘက္ကိုလဲတာဆိုေတာ့ လြင့္ထြက္တာေပါ့ သူက ေတာ့ ကားေဘးေလးမွာပဲ ေခြေခြေလးထိုင္ေနေလရဲ႕ေလ။ သြားၾကည့္ေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး။ သူလည္းက်ေနာ့လိုပဲ ပြန္းရံုပဲ့ရံုပဲေပါ့။

တခ်ိန္ထဲမွာ ကားထဲကလည္းဆူညံလို႔ ထြက္လာတဲ့သူေတြကလည္း ကြဲၾကျပဲၾကေပါ့ဗ်ာ။ က်ေနာ္လည္း စိတ္မခ်မ္းသာစရာေတြ မေတြ႕ခ်င္တာနဲ႔ပဲ ေမာင္မိုးကိုေခၚျပီးထြက္လာခဲ့လို႔ ဘယ္သူေတြဘာျဖစ္လဲ။ အေသအေပ်ာက္ရွိလား ေတာင္မသိလိုက္ပါဘူး။ ထြက္လာျပီး ပန္းဆိုးတန္းက စိတ္နည္းနည္း တည္ျငိမ္သြားေအာင္ Mr. J မွာ ခဏထိုင္ျပီးမွ ထြက္လာခဲ့ပါတယ္။ Mr. J က ထြက္အလာ ပန္းဆိုးတန္းလမ္းနဲ႔ အေနာ္ရထာလမ္းထိပ္က မီးပြင့္မွာမိေနတာက ၁၀၅။

က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ျပိဳင္တူၾကည့္ျပီး ေမးေလးဆတ္လို႔ ေျပးတက္လိုက္ေတာ့ မီးကစိမ္းျပီေလ………။

မွတ္ခ်က္။ ။
ဘာေၾကာင့္???
ဒီကားနဲ႔ မဆံုဆံုေအာင္ဖန္တီးေပးလိုက္တဲ့ ခ်စ္တီးထမင္းလား။
မီးပြိဳင့္မွာတက္လိုက္တဲ့ က်ေနာ္တို႔ေၾကာင့္လား။
စပယ္ယာရဲ႕ေလာဘေၾကာင့္လား။
ဒရိုင္ဘာရဲ႕ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္လား။
ယာဥ္ထိန္းရဲလိုက္ဖမ္းလို႔လား။ (မဖမ္းေပမယ့္ သူတို႔ကိုေတြ႕လို႔ေလ။)
ကားစရိတ္ေခြ်တာတဲ့ Owner ေၾကာင့္လား။

သိဘူး ကူစဥ္းစားေပးၾကပါဦးဗ်ိဳ႕......။

4 comments:

ကုိ႐ုပ္ဆုိး said...

ဒီကိစၥက မီးပြိဳင့္မွာ တက္လုိက္တဲ့ ကိစၥေၾကာင့္မဟုတ္၊ ေမာင္းသြားတာေတာင္ ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားၿပီးပဲ။ ကားဆရာေၾကာင့္ပါ။ စပါယ္ယာဆုိတာကလည္း ရသေလာက္ လူတင္တာ သူ႕အက်င့္ေလ....။

ဗီလိန္ said...

အင္း ဟုတ္ေတာ့ဟုတ္တယ္ ကိုရုပ္ဆိုး။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ကိုယ္က်ေနာ္လည္း နည္းနည္းေလးေတာ့ အျပစ္မကင္းသလိုပဲ။
ဒါေပမယ့္လည္း မမွတ္ပါဘူး။
မီးပိြဳင့္ကေနေတာ့ တက္စီးေနဆဲ။ ဟီးဟီး။
ေရႊတို႔ထံုးစံအတိုင္း အဆင္ေျပရင္ျပီးတာပဲေလ။
အဆင္ေျပတာေလးေတြပဲ ေရြးခ်ယ္ျပီးလုပ္ေနၾကရတာပဲ မဟုတ္လား။

ရႊန္းမီ said...

မထိတ္သာ မလန္႔သာ

သံလြင္ HeRo said...

ေတာ္ေသးတာေပါ့ဗ်ာ...က်ေနာ္အရင္ကေက်ာက္ေျမာင္းမွာ ညဘက္က်ဴရွင္တက္တုန္းက အျပန္ေန့တိုင္း ၁၀၅စီးတာဘာမွမျဖစ္လို့